Serlegszerző túra a ködben 2011-11-29

Serlegszerző túra.

Ködös reggelre ébredtünk november 27-én. A Kincsesbányán rendezett autóverseny szombati futamainak illata még terjengett a levegőben. A legedzettebb húszegynéhány túrázó várakozott az Iskola bejáratánál. Iskolabusszal hagytuk el a falu határát a szerpentinen át, Bakonykuti felé közeledve.  Kutiban, a faragott szobrok megtekintése után a falu végén megpihent a csapat a fárasztó 150 méteres lejtmenetet követően. A fiatalok feltöltötték gyomrukat a délvidék gyümölcseivel és nekiindultunk a Bakony kies keleti nyúlványai meghódítására. A köd, hol eresztett szorításából, hol erősödve szégyenlősen takarta el az ember által létrehozott tájsebeket. Úttalan utakon, mindig a kék jelzésen, hegynek fel és völgynek le, vidám hangulatban törtünk utat az erdőn és ködön át.  8 kilométer utat magunk mögött hagytunk utunk során. Az óvodás csemeték, az iskoláskorú ifjúság kivételével, akik a falu határában még futkároztak egyet, kellemes fáradtsággal tértünk haza.